Invalid Animation ID

פרטיות ותנאי שימוש באתר

תנאי שימוש באתר "ניניס טויס"
 תקנון השימוש באתר הנ"ל נכתב בלשון זכר אך האמור בו מתייחס לנשים וגברים כאחד .
 אתר "ניניס" (להלן "האתר") הוא אתר המשתמש כאתר ("צעצועי עץ  וריהוט לחדרי ילדים ") ייצוגי עבור "ניניס טויס – ענבל אשור" והנך מוזמן לקחת בו חלק בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש אשר יפורטו להלן
האתר הינו אתר ברשת האינטרנט, המהווה חנות וירטואלית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים ברשת האינטרנט.
בנוסף השימוש באתר זה על כל תכניו והשירותים המוצעים בו, הורדות של קבצים, מדיה כגון תמונות וסרטונים והתכנים השונים המוצעים לקהל המבקרים עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן.
הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.
תקנון זה מהווה חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש ובין "ניניס טויס, לכל דבר ועניין. מובהר כי גלישה באתר ו/או ביצוע פעולות באתר, מהוות הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם אינך מסכים לאחד מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
ויודגש, כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הינו מודע להוראות תקנון האתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון וכללי השתתפות אלו.

קניין רוחני
האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות גרפיקות, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים במלואם לאתר הנ"ל ומהווים קניין רוחני בלעדי של אתר "ניניס " ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור כתוב מראש מאתר "ניניס ."
בנוסף אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי שיש ברשותכם אישור כתוב מראש.

תוכן האתר
 אנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר
 קישורים לאתר חיצוניים אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר.
התכנים המוצעים באתר הינם בבעלותם הבלעדית של "ניניס" ואין לעשות בהם שימוש אשר נועד את האמור בתקנון זה למעט במקרים בהם צוין אחרת או במקרים בהם צוין כי זכויות היוצרים שייכים לגוף חיצוני. במקרים אלו יש לבדוק מהם תנאי השימוש בקישור המצורף ולפעול על פי המצוין באתר החיצוני לו שייכים התכנים

הזמנה

בסיום ביצוע ההזמנה, ישלח למשתמש (בתוך 48 שעות מסיום ביצוע עסקת הרכישה על ידי המשתמש באתר ) באמצעות הדואר אלקטרוני מכתב עם פרטי ההזמנה שביצע ויהווה אישור על קליטת ההזמנה על ידינו. ביצוע העסקה מותנה באישור של חברת האשראי. ניתן לקבל את ההזמנות באחת משתי דרכים: איסוף עצמי או משלוח בתיאום מראש.

משלוח – אספקה לבית המשתמש
המחירים המוצגים באתר אינם כוללים דמי משלוח.
משלוח עד הבית יעשה בתיאום מועד המשלוח.
ניניס תספק למשתמש פריטים באמצעות חברת שילוח עצמאית (להלן: "חברת השילוח"). מועד האספקה המשוער לפריטים במלאי הינו עד 7 ימי עסקים. מועד אספקה משוער לפריטים אשר לא נמצאים במלאי ובהזמנה משלימה עד 21 ימי עסקים. (במידה ואספקתם לא תתאפשר תקבלו החזר מלא לאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה)

תתאפשר אספקת פריטים מחוץ לשטחי ישראל בתיאום מראש. לא תתאפשר אספקת פריטים בימי שישי/שבת/ערבי חג וחג. מחיר הובלה הינו מדימונה ועד כרמיאל למעט חריגים, מעבר לנקודות אלו,
אזורים מרוחקים כמו אילת , רמת הגולן וכד' זמני אספקה יהיו ארוכים יותר ולא יאוחר מ 14 ימי עסקים.
אספקת פריטים אלו אל בית המשתמש כרוכה בתשלום דמי משלוח כמפורט באתר . דמי המשלוח יתווספו למחיר הפריטים המצוין באתר.


איסוף עצמי
איסוף עצמי אינו כרוך בעלות נוספת, ויתבצע ישירות מאיתנו בתיאום מראש 0505659147 בסיום ההזמנה ישלח אליכם טופס אישור הזמנה לאחר גביית התשלום אנו ניצור עמכם קשר  לתיאום איסוף.

מדיניות ביטולים והחזרות
הנך רשאי לבטל את עסקת הרכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ובהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 ,
 ביטול עסקה ייעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר שרכשת ורק במידה והמוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש. אנו נחזיר לך את הסכום ששולם בהפחתת דמי המשלוח באם שולמו ועמלת אשראי בסה"כ 5% או 100 ש" הנמוך מבינהם, הזיכוי יתבצע תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על ביטול העסקה ו/או קבלת המוצר חזרה בעטיפתו המקורית.
בהודעת הביטול עלייך למסור את שמך, מספר תעודת הזהות שלך מספר טלפון נייד ומספר הזמנה.

הודעת הביטול תימסר באחד מהאמצעים הבאים:  בטלפון שממנו יצרו איתך קשר לגבי איסוף ההזמנה/משלוח, או בדואר אלקטרוני לכתובת [email protected].
בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול,
למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יפורק ויוחזר על חשבון הצרכן – אחריות הצרכן לארוז את המוצר בפצפץ / קרטו על מנת להגן עליו מפני נזק.
בעת ביטול עסקה, שסופקה בהובלה , עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי על פי בקשתו.

סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. פריטים בהזמנה אישית שיוחזרו שלא עקב פגם, לחברה (ניניס") יש זכות לחייב את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר. (עד 40% מערך המוצר)
בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך הגילוי, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר.
     
ביטול העסקה על ידי ניניס טויס
מובהר כי המחירים המוצגים באתר מתעדכנים באמצעים ממוחשבים ומטבע הדברים עשויות לחול תקלות במחיר המוצג, בשיוך למבצע מסוים וכיוצ"ב.
ככל שיחולו תקלות כאמור, נהיה רשאים לבטל את העסקה והנכם מוותרים על כל טענה בהקשר זה.

הגבלת אחריות

שימוש באתר ו/או בשירותים הינם לפי שיקול דעתך הבלעדי ועל אחריותך.
צוות האתר / הנהלת האתר יעשה כל שביכולתו להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר / מנויים הרשומים באתר. במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולשים, משתמשים וחברים באתר לא תהא כל תביעה, טענה או דרישה כלפי צוות האתר "ניניס
גילוי נאות באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיס ( במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) וממשקי סטטיסטיקה פנימיים כדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים ניתוח תנועת גולשים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה. בכל עת ובלבד מאשר גולשים המחוברים לאתר המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר
 
במידה ויש לך שאלות בעניין מדיניות זו, באפשרותך ליצור עמנו קשר באמצעות טופס צור קשר,
בדואר אלקטרוני לכתובת [email protected]  או בטלפון 0505659147

עגלת קניות
Scroll to Top